Respostes

En què consisteix la "cistella"?

La “cistella” és un lot de fruites, verdures o fruites i verdures ecològiques certificades, majoritàriament de temporada i de la màxima proximitat , que de forma puntual o amb una periodicitat setmanal o quinzenal, us portem a casa o us posem a l’abast a través d’una xarxa de punts de recollida. Els productes que composen les cistelles varien en funció de l’estació, la disponibilitat de producte i el principi d’introduir la màxima varietat possible.

Puc fer canvis en el contingut de la cistella?

El contingut setmanal de tots els tipus de cistelles s'envia per correu electrònic i es publica al web tots els dijous. A partir d’aquí podeu dir-nos si voleu substituir algun o alguns dels productes que conformen el contingut (un màxim de 3) per qualsevol altre que també formi part de la composició. Els canvis es fan per valor del producte, no pel seu pes. També podeu indicar-nos les vostres preferències (productes que no us agraden i productes que us agraden molt) per així tenir-les en compte en totes les cistelles que us servim. Tot allò relacionat amb canvis de contingut i preferències heu d'enviar-nos-ho a: hola@latavella.cat. També ens ho podeu indicar en el mateix moment de fer la compra en l’apartat “Observacions”.
Els canvis en el contingut han d’informar-se com a mínim 24 hores abans de la data de lliurament. Tot canvi que s’informi fora d’aquest termini no podem comprometre’ns a poder-lo incorporar a la vostra comanda.

Com puc afegir productes extres a la meva cistella?

A la teva cistella pots afegir tants extres com vulguis, tots els que trobis a l’apartat “Més productes”. Si has fet una subscripció lligarem la cistella que tens contractada amb els productes complementaris. Així aconseguirem que totes dues comandes t’arribin juntes.

Puc comprar a la carta?

I tant, pots comprar el que vulguis. I si no ho tenim ens ho comentes i intentarem trobar-ho i portar-t’ho. Si trobes que el sistema de la cistella no s’adapta a les teves necessitats pots comprar exactament el que necessitis accedint a l’apartat “Més productes”.

Comanda mínima

Si trieu comprar a la carta la comanda mínima és de 45€.
No hi ha comanda mínima si agafeu qualsevol dels nostres productes juntament amb una cistella, qualsevol cistella.

Com es paga la compra?

Pots pagar amb targeta de crèdit (a través de la passarel·la de pagament de BBVA) o bé amb domiciliació bancària. Si selecciones targeta l’import de la compra se’t carregarà automàticament en el moment de formalitzar la comanda. Si selecciones domiciliació bancària l’import se’t carregarà en compte entre 6 i 4 dies després de la data de lliurament.

Si faig la comanda avui quan m'arribarà?

Si la fas dilluns (abans de les 10:00) la pots rebre dimarts.
Si la fas dilluns (després de les 10:00) la pots rebre el dimecres.
Si la fas dimarts (abans de les 10:00) la pots rebre el dimecres.
Si la fas dimarts (després de les 10:00) la pots rebre el dijous.
Si la fas dimecres (abans de les 10:00) la pots rebre el dijous.
Si la fas dimecres (després de les 10:00) la pots rebre divendres.
Si la fas dijous (abans de les 10:00) la pots rebre divendres.
Si la fas dijous (després de les 10:00) la pots rebre dilluns si vius a la ciutat de Barcelona o dimarts per la resta de poblacions.
Si la fas divendres (abans de les 10:00) la pots rebre a partir de dilluns de la setmana següent (només Barcelona). La resta de poblacions, dimarts.
Si la fas divendres (després de les 10:00), el dissabte o el diumenge la pots rebre a partir de dimarts de la setmana següent.

El producte refrigerat a partir de dimarts

La carn de porc, de pollastre, de vedella, lactis frescos, hamburgueses vegetals, pizzes i plats precuinats
Aquests productes només s'entreguen a domicili, mai en punt de recollida. El primer dia de servei durant la setmana d’aquets productes és el dimarts i aquest dia condiciona la data d’entrega de la totalitat de la comanda.

Me la portareu a casa?

A La Tavella pots escollir entre recollir la teva comanda a qualsevol punt de la nostra xarxa d’establiments col·laboradors, de 17:00 a 20:00, o que te la portem a casa, entre les 10:00 i les 23:00, per un petit suplement que varia entre els 1,90€ i 6,90€ segons la teva població de residència. Pots consultar les opcions que oferim a la teva localitat accedint a l’apartat On repartim i dient-nos el teu codi postal.

Què passa si en la franja horària pactada no sóc a casa i no he pogut avisar prèviament?

Intentarem localitzar-te, o nosaltres mateixos o directament el transportista, i sempre que sigui possible i no impliqui endarrerir les entregues d'altres clients tornarem a passar pel teu domicili.
Si per raons alienes a la nostra voluntat no fos possible fer efectiu el lliurament la teva comanda tornaria al nostre magatzem i l'endemà, un cop revisat l'estat del producte i substituït aquell que no estès en bones condicions*, tornaríem a posar-la en ruta. En aquest cas hauríem de cobrar-te 5,45€ en concepte de reexpedició.

*Un cas a tenir en compte és que la teva comanda porti producte que requereixi d’una conservació refrigerada. El nostre sistema de transport garanteix un màxim de 8h de correcta conservació quan el producte està en ruta. Si s’ha de fer una reexpedició intentarem que la cadena de fred no es trenqui. En el cas de que així sigui us haureu de fer responsables del cost de reposició del producte.

A quina hora?

Zona 1: Barcelona. De 10:00 a 12:00, de 12:00 a 14:00, de 14:00 a 16:00, de 16:00 a 18:00, de 18:00 a 20:00 i de 20:00 a 23:00.

Zona 2: Badalona, Esplugues de Llobregat, Cornellà de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià del Besós, Cerdanyola del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Sabadell, Castellar del Vallès, Rubí, l'Hospitalet de Llobregat, Sant Quirze del Vallès, Sant Just Desvern, Montcada i Reixac, Barberà del Vallès, Badia del Vallès, Ripollet i Bellaterra. De 16:00 a 18:00, de 18:00 a 20:00 i de 20:00 a 23:00.

Zona 3: Altres poblacions. De 16:00 a 19:00 i de 16:00 a 19:00 / 19:00 a 23:00.

Què faig si no estic satisfet amb el contingut de la meva cistella?

Posa’t en contacte amb nosaltres trucant al 931890430 de 09:00 a 14:00 o al 670553706 de 14:00 a 21:00, de dilluns a divendres, o envia’ns un correu a hola@latavella.cat Explica’ns què ha passat i farem tot el possible per solucionar la incidència.

Amb La Tavella la satisfacció és garantida. Si el producte, per la raó que sigui, no t’arriba en un estat òptim de consum només cal que ens ho comuniquis i t’ho compensarem, ja sigui en una propera compra, o mitjançant un codi descompte (amb validesa d’un any) per l’import del producte rebutjat o et retornarem l’import en efectiu.

Puc interrompre un subministrament periòdic?

Si, però ens has d’avisar 3 dies abans. Tant si ho fas per un període determinat ( per exemple durant les vacances) o de forma definitiva ens has d’avisar 3 dies abans. Si ho fas temporalment en cap cas es cancel·la la cistella, sinó que es posposa el seu lliurament en funció de la periodicitat contractada. Si és una compra puntual s'acordarà una nova data de lliurament.

Puc canviar de punt de recollida a domicili i a l’inrevés?

Pots canviar el punt de recollida a cada comanda que facis. A més, pots escollir entre punt de recollida o entrega a domicili segons el que més et convingui en cada moment. Només ens ho has de comunicar per e-mail amb 2 dies d’antelació.

Què faig amb la meva caixa buida?

Les caixes que utilitzem són de cartró i d’un sol ús. Per tant, un cop s’hagi utilitzat per transportar el producte la pots dipositar en un contenidor de reciclatge o bé reutilitzar-la pel que més et convingui.


 

Comencem la compra?

 

Applus Applus Applus ccpae ccpae
Malabars | Copyright © 2013 la tavella