Cistella Patata bullir

Des de 12.5 IVA INCLÒS puntual
Tria la teva cistella!

Descripció Patata roja ideal per a bullir.

Productes setmana: 

Patata roja  (La Cerdanya)
Puré, patata i mongeta o una amanida, tres plats molt senzills per gaudir de les nostres fantàstiques patates.
Pes Pots escollir entre la cistella de 3Kg o la de 5Kg (pesos mínims garantits). Cistella 3Kg:1 - 2 persones / Cistella 5Kg: 3 - 4 persones, durant 15 dies.
Periodicitat 1) Cistella puntual (sense compromís de continuïtat).

2) Cistella quinzenal.

El calendari de recepció de les cistelles és flexible i podràs administrar-lo segons la teva disponibilitat per la recollida/recepció (ets fora per vacances o de viatge per feina) o segons el consum que hagis fet del contingut de la cistella (encara tens producte per passar una setmana). Pots modificar la data de l'entrega, amb 3 dies d'antelació, accedint a "el meu compte".
Subscripció Subscripció 3 mesos:
Quinzenal: rebràs 6 cistelles.

Subscripció 1 any:
Quinzenal: rebràs 26 cistelles.

Amb una subscripció el que estàs comprant és un número determinat de cistelles que, donat el cas, podràs moure en el calendari en funció de les teves necessitats.
Quan i on repartim

Si vols fer canvis en el contingut envia’ns un e-mail amb les teves peticions a hola@latavella.cat

Tria la teva Cistella Patata bullir
  • Pes
  • Periodicitat
  • Subscripció
  • Extres
  • Resum
Selecciona
  • 5Kg
  • Vols incloure més productes ecològics a la teva primera cistella? No

    Sempre que vulguis afegir qualsevol producte ves a la nostra secció de productes ecològics.

  • Tipus

    Pes

    Periodicitat

    Subscripció

    Preu unitari

    Cistelles

    Extres